Новини

Сліпе тестування аерозолів: експеримент від NEW TON

  • Настав час проводити нові аерозольні експерименти

    15

    Потеплішало… може навіть трохи більше, ніж хотілося б. Проте тепер немає «температурних перешкод» для використання аерозольних фарб поза приміщенням. Саме час для нових аерозольних експериментів.

    На цей раз ми вирішили дізнатися: чи насправді постійні споживачі фарб у балончиках добре в них розбираються, можуть відрізняти різні бренди і давати самостійні оцінки отриманого результату фарбування? Навіщо?

    Для розуміння того, як споживачі розрізняють аерозольні фарби, коли не бачать бренду виробника, не знають ціну, маркування за RAL та інші зовнішні відмінності. У підсумку — це необхідно для розуміння ключових продуктових характеристик успішних аерозольних фарб з точки зору кінцевого споживача.

    Взяли вісім різних брендів універсальних аерозольних емалей одного червоного кольору. Зауважимо, що всі бренди, які беруть участь в експерименті, вільно продаються на нашому ринку, доступні в роздрібному продажі і конкурують один з одним.

    Попередньо приховали всі зовнішні відмінності балонів: ретельно заклеїли їх, залишивши відкритими лише розпилювачі та пронумерували тестові зразки.

    1

    Споживачам, які мають досвід використання аерозольних фарб, пропонувалося протестувати всі вісім запропонованих зразків, покривши тест-карту одним шаром. І, в результаті, оцінити отримані результати фарбування, а також зручність користування балоном кожного зразка.

    2

    Для проведення експерименту обрали нетривіальне місце — торгівельний центр (авторинок) «Лоск» (Харківський район, СМТ Пісочин) — де можна з високою ймовірностю зустріти активних споживачів фарб в балончиках.

    7
    У нашому експерименті брали участь всі бажаючі, хто мав досвід користування аерозольними фарбами. З кожним новим учасником ставало все цікавіше.
    4
    Було видно, хто і який досвід користування фарбою в балончиках має. Хто пам’ятає, що його потрібно струшувати перед і під час розпилювання, робити пробний розпил, а також знає, з якої відстані і як вірно натискати на розпилювач балона, щоб покриття було рівномірним.
    6
    Більшість учасників легко впоралася з питанням про зручність користування балоном, але мала певні складнощі при оцінці результатів фарбування.

    5

    9
    Звертали увагу на рівномірність отриманого покриття і покриваність фарби, наявність в ній сміття, «важкість» при розпилюванні на вертикальну поверхню. Загалом, на все те, що дозволяє знайти візуальні відмінності в результатах фарбування.
    8
    14
    16
    12
    Лідери та аутсайдери ринку дуже сильно виділялися серед тестових зразків. Продукти провідних гравців світового ринку дійсно є еталонами якості і здатні задовольнити різних споживачів. Приємно, що наші аерозольні фарби «New Ton» і «Lider» виявилися серед них, у чому ми, власне, і не сумнівалися.
    tPlv0_croper_ru
    Купити фарбу в балончиках на ринку «Лоск» ви можете на місцях: 92А, 36, 37, 38.
    Адреса: СМТ Пісочин, пл. Ю. Кононенка, 1

     

     

    5/5 (1)