Все про фарбування авто

Як відремонтувати сколи на автомобілі самому?

  • Ремонт cколів на лакофарбовому покритті автомобіля

    У процесі експлуатації, наші автомобілі піддаються негативному впливу навколишнього середовища. І звичайно, в першу чергу – це кузов. Сонячне світло, кислотні дощики, взимку сіль і природні камінці… Все це залишає на кузові свої сліди і в подальшому, може призвести до розвитку корозії. У цій статті, розглянемо досить простий та ефективний спосіб ремонту сколів лакофарбового покриття на кузові нашого улюбленого автомобіля.

    Як ви, напевно, знаєте, основне місце зловісних солів – це капот і передній бампер.
    Отже, що нам знадобиться для успішної роботи. – Абразивно-шліфувальний папір, з розміром зерна Р1500 і Р2000. – Набір полірувальних паст. – І, звичайно, фарба (Реставраційний олівець NEW TON) – І лак (в олівці NEW TON), для металіків. Можливо, знадобиться небагато грунту (грунт в олівці NEW TON). Це у випадку, якщо пошкодження до металу і вже пішла іржа.

    skol-1

    Перша стадія ремонту сколів.

    Тепер сам процес: буду пояснювати на прикладі капота. Відмиваємо, спочатку водою, бажано застосування миючих засобів, потім Уайт-спиритом. Ставимо на світло і уважно вивчаємо травмовані місця. Зазвичай основна маса сколів знаходиться на «дзьобі» або на передній частині капота.
    Наступний етап: визначаємося з видом покриття на вашому автомобілі. Розрізняють декілька видів покриттів: акрилова фарба (зазвичай Жигулі та старі іномарки) і металік (базовий пігмент й акриловий безбарвний лак). Тепер настав час зайнятися самими сколами. Якщо виявляємо такі зі слідами іржі –  починається корозія, підручними засобами (гострий надфиль, кінчик ліза, ножа або інше) вичищаємо всі сліди іржі. Далі, навколо ремонтуємого місця, шліфовальним папером Р1500 заматовуємо маленьку ділянку, щоб свіженанесена фарба (лак) добре покрили стару поверхню. Місця, де була іржа, слід обов´язково підгрунтувати.
    Беремо грунт в олівці NEW TON®, потім, за допомогою тоненького пензлика або гостро заточеним сірником, наносимо грунт на місця з голим металом. Через 10-15 хвилин повторюємо процедуру. Тепер чекаємо пару годин, або за допомогою примусового прогріву прискорюємо процес сушіння. Тепер настав час залити фарбою оброблені сколи. Якщо ваша машина пофарбована простим акрилом, то процес найпростіший. Беремо реставраційний олівець NEW TON з підходящим для Вас кольором фарби, пензликом дуже акуратно починаємо додавати на скол фарбу. Не забуваємо, фарбу перед використанням, як слід розмішати. Процедуру при необхідності повторюємо, роблячи проміжки, 10-15 хвилин, для сушіння. У підсумку, у нас повинен вийти бугорок з фарби. Поверхня з лаковим покриттям лікується приблизно також, різниця тільки в тому, що верхні шари набиваємо безбарвним лаком NEW TON в олівці, після досить тривалого сушіння пігменту (15-25 хвилин), щоб не розчинити його. Одержачи бажаний результату, тобто невеликий наплив фарби або лаку на старій поверхні у вигляді бугорків, першу половину ремонту завершуємо. Слід просушити нанесенні фарбу, лак.

    Друга стадія ремонту сколів. 

    До другої стадії ремонту слід повернутися через-5-7 днів.

    skol-3
    Приступаємо до самого процесу шліфування одержаного бугорку. Наше завдання зрівняти їх з основним покриттям. Щоб не протерти навколо ремонтної зони фарбу та лак, перед початком шліфування, наносимо м´яким шпателем (з білої гуми або силікону) навколо нашого бугорку, тонкий шар нітрошпаклівки. Після висихання можно приступати до шліфування. Для цього, нам знадобиться маленький плоский брусочок, розміром не більше половини сірників. Наприклад, шматочок дерев´яної рейки. Далі відрізані від листа наждачні папери Р1500, невеликий шматок, обтягуємо брусочок і, стискаючи пальцями, приступаємо до шліфування. Шліфуємо з водою, постійно промиваючи наждачний папір і місце шліфування. Працюємо без натиску, стежимо за поверхнею навколо ремонтної зони. Поступово бугорок починає зменшуватися. Якщо шпаклівка витерлась, а візуально і на дотик бугорок залишився, то варто, висушити оброблене місце і ще нанести шар нітрошпаклівки. При досягненні результату, переходимо на наждачний папір Р2000 і закінчуємо процес.
    skoly
    P.S.: І ще одна порада, дуже акуратно працюємо на ребрах, там шар фарби (лаку) тонше і легше протерти до грунту. Шліфуємо без фанатизму, і пам´ятаємо стару приказку «де очі, там і руки».
    5/5 (2)

    comments powered by HyperComments